پشتیبانی

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها،

پشتیبانی

باسلام خدمت بازدید کننده گان محترم وبسایت اندروید کام

تیم پشتیبانی اندروید کام از فردا 1395/09/21به صورت 3ساعته خدمت شماباز دید کننده گان محترم قرار میگیرد

ساعت کار تیم پشتیبانی 3تا6بعد از ظهر

مشکل کم بودن ساعت کار تیم پشتیبانی:نبودن بعضی از کارکنان تیم هست که طی چند روز ایده این مشکل حل میشود

 

 

 

مدیر  وبسایت اندروید کام




Reckless Racing 3 v1.2.1 + data

Reckless-Racing-3

Reckless Racing 3 با مسیرهای گل‌آ‌لود، آیتم‌های قدرتی جذاب‌تر، گرافیک خیره‌کننده و بزرگترین مجموعه ماشین‌های و کامیون‌ها بازگشته است. حالت حرفه‌ای را با ۶۰ مرحله در ۹ فصل مختلف بازی کنید و یا در جداول آنلاین با دیگران به رقابت بپردازید.

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Real Steel HD v1.33.4 + data

Real-Steel

 هیچ کسی قهرمان به دنیا نمی آید ، بلکه طوری خود را می سازد تا دیگران او را قهرمان خطاب کنند ! تمام این ها در بازی Real Steel HD وجود دارند . این بازی در فروشگاه گوگل پلی بیش از ۶ میلیون بار دانلود شده است . داستان این بازی  از فیلمی با همین نام الهام گرفته است . داستان آن مربوط به آینده ای نزدیک بوده و شما باید با استفاده از ربات خود ، بر ربات های دیگر غلبه کرده و پیروز میدان شوید . در ابتدا بایستی  مهارت خود را بالا برده و مخالفان خود را از بین ببرید . لازم به ذکر است که کنترل های لمسی این بازی بسیار ساده هستند .

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Crazy Taxi™ City Rush v1.7.0 + data

crazy-taxi-city-rush

در بازی Crazy Taxi™ City Rush دیوانه‌وار رانندگی کنید. در شهر به رانندگی بپردازید و مسافران خود را سر موقع به مقصدشان برسانید. هرچقدر دیوانه‌وارتر راننگی کنید انعام بیشتری می‌گیرید. این بازی برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده است و در آن می‌توانید تاکسی خود را سفارشی سازی کنید. می‌توانید از طریق فیسبوک با دوستانتان به رقابت بپردازید.

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

FRONTLINE COMMANDO 2 v3.0.2 + data

g5_result

نیروهای خود را آماده نموده و در میدان جنگ حاضر شوید . با دشمنان بجنگید و انتقام خود را از آنان بگیرید . بازی FRONTLINE COMMANDO 2 یک بازی شخص سوم برای دستگاه های اندرویدی می باشد که بدون شک مجذوب گرافیک آن خواهید شد . این بازی شامل ۶۵ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که باید آن ها را به اتمام برسانید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

CSR Racing v4.0.1 + data

 fif58_result

خودروی رویاهای خود را انتخاب نموده و پای در مسابقات خیابانی بگزارید .

CSR Racing یک بازی اتومبیل سواری بسیار زیباست که با آمیختن گرافیک جذاب و البته گیم پلی اعتیاد آور آمده است تا گونه ای جدید از تجربه بازی های مسابقه ای را برایتان رقم بزند .
نخست اتومبیل خود را انتخاب نموده و سپس بخش های مختلف آن را ارتقا داده و با قرار دادن نیترو و البته آیرودینامیک کردن بدنه خورو ، خود را برای مسابقات پرهیجان در خیابان های شهر آماده سازید . شما در شهر تنها نیستید ؛ حریفان مختلف و البته چشم های بسیاری که حرکات شما را به نظاره نشسته اند کم نیستند !

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 




ادامه مطلب

GT Racing 2: The Real Car Exp v1.5.6a + data

 GT-Racing

سرانجام پس از گذشت نزدیک به دو سال از عرضه اولین نسخه بازی GT Racing توسط کمپانی گیم لافت ، دومین نسخه از این بازی محبوب ارایه شد . در این بازی جذاب لذت مسابقات ماجراجویانه رانندگی با اتومبیل های سوپر اسپرت را در دنیایی شگفت انگیز تجربه خواهید کرد . بیش از ۷۱ اتومبیل که لایسنس آنها توسط این بازی خریداری شده اند ، از بیش از ۳۰ کارخانه مختلف ماشین سازی نظیر مرسدس بنز ، فراری ، دوج ، نیسان ، آئودی و … در این بازی حضور خواهند داشت و شما می بایست مهارت های رانندگی خود را در بیش از ۱۴۰۰ رویداد مختلفی که از پیش تعیین شده است به نمایش بگذارید . گونه های مختلفی از مسابقات در این بازی فراهم گردیده است که افزون بر قابلیت انجام به صورت تکنفره ، شرایط برای باز کردن به صورت چندین نفره با دوستانتان نیز آماده شده است . اگر به بازی های ماشین سواری علاقه مندید پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را که به صورت کاملا رایگان از سوی گیم لافت ارایه گردیده است از دست ندهید !
برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

Modern Combat 5: Blackout v2.2.0i + data

Modern-Combat-5-Blackout

Modern Combat نامی آشنا برای تمامی علاقه مندان به بازی های ژانر اکشن در دنیای اندروید می باشد که اکنون پس از مدت ها انتظار ، پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت ، کمپانی سازنده این بازی ارایه گردیده است .
گروه خود را ساخته و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ های سهمگین را برگزار نموده و یا اگر می خواهید به صورت تکی بازی کنید ، به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام برداشته و دیوانگانی که قصد نابودی کامل آن را دارند در طی ماموریت هایی نفسگیر از پای درآورید .

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Profile Manager (w/ schedules) v2.4.0

unnamed_7

(Profile Manager (w/ schedules برخلاف سایر برنامه‌های مشابه سبک، با استفاده آسان و مصرف باتری مناسب است که به شما امکان می‌دهد پروفایل‌ها را بر روی دستگاه خود مدیریت نمایید. این برنامه به شما امکان می‌دهد مستقیماً از طریق بخش اعلان‌ها، ویجت یا درون برنامه پروفایل‌ها را تعویض نمایید و صفحه نمایش را قفل کنید. می‌توانید بر اساس حجم صدا، روشنایی صفحه نمایش، وای‌فای، زنگ تماس و دیگر تنظیمات، هر پروفایل را سفارشی نمایید. پروفایل‌های زمان‌بندی شده به شما امکان می‌دهد در مدت دلخواه یک پروفایل را فعال نمایید، به عنوان مثال زمانی که جلسه دارید می‌توانید برای یک ساعت پروفایل سایلنت را فعال کتید. اگر برایتان کافی نیست همچنین می‌توانید قوانینی را ایجاد نمایید که به صورت خودکار بر اساس زمان، مکان یا شرایط دیگر تعیین شده، پروفایل را فعال نماید. همچنین نیازی به نگرانی درباره تعویض دستگاهتان و بازیابی تنظیمات نیست، زیرا به صورت خودکار انجام می‌شود! (اندروید ۶٫۰ یا بالاتر)
برای فعال‌سازی یک پروفایل زمان‌بندی شده کافیست به چپ بکشید و مدت دلخواه را انتخاب نمایید.
برای مرتب‌سازی پروفایل‌ها، بر روی پروفایل کلیک طولانی انجام دهید.
برای حذف یک پروفایل، کافیست از لیست پروفایل‌ها انگشت خود را به سمت راست بکشید.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

SkipLock: Skip the lock screen v1.2.5.53

SkipLock-Skip-the-lock-screen

از اینکه مجبور هستید هر دفعه رمز عبور خود را وارد کنید خسته شده‌اید؟ برنامه SkipLock: Skip the lock screen این امکان را به شما می‌دهد تا زمانی که به یک دستگاه وای‌فای و یا بلوتوث خاص متصل هستید، بتوانید بدون وارد کردن رمز عبور از دستگاهتان استفاده کنید. وقتی در خانه و یا خودرویتان هستید، گوشی شما امن است، پس لازم نیست هردفعه برای استفاده از آن رمز وارد کنید و مستقیماً به صفحه خانگی خود وارد می‌شوید. حتی می‌توانید زمانی که به یک دستگاه بلوتوث مانند هدست و یا ماشینتان متصل هستید از این ویژگی استفاده کنید و زمانی که از محدوده برد بلوتوث خارج می‌شوید، دستگاه قفل می‌شود.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

iphone locker (iphone lock screen) v1.0

 iphone-locker-(iphone-lock-screen)

نرم افزار iphone lock screen صفحه قفل سیستم عامل آی او اس را برای شما به نمایش می گذارد . اگر دوست دارید از لاک اسکرین آیفون استفاده کنید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید . انیمیشن های به کار رفته در این لاک اسکرین فوق العاده حرفه ای طراحی شده و آن را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین صفحه قفل ها تبدیل نموده است . لازم به ذکر است که رابط کاربری این صفحه قفل فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Always On: Ambient Clock v2.0.0 Pro

unnamed_10

چرا هر بار که می‌خواهید نگاهی به زمان و تاریخ بیاندازید باید دکمه پاور را فشار دهید؟
برنامه Always On: Ambient Clock 2.0 با نشان دادن یک ساعت زیبا که ظاهری زیبا و قابل سفارشی‌سازی نیز دارد، در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش دستگاهتان، شما را از انجام این کار روزمره نجات می‌دهد!
این برنامه با دستگاه‌های دارای صفحه‌نمایش آمولد بهترین نتیجه را می‌دهد زیرا در این صفحه‌نمایش‌های آمولد تنها بخشی از صفحه کار می‌کند و این به معنی آن است که باتری دستگاه شما را هدر نمی‌دهد.
توجه داشته باشید که این برنامه با برنامه‌های قفل صفحه شخص ثالث سازگار نیست و پیش از استفاده باید آن برنامه‌ها را حذف یا غیرفعال نمایید.

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Harvest Mania – Match-3 Puzzle v2.6.8

unnamed_73_70

در بازی پازل Harvest Mania – Match-3 Puzzle محصولات را جمع‌آوری کرده و در ماجراجویی‌های لذت‌بخش مزرعه با چالش‌های گوناگون روبرو شوید!

تعداد سه یا بیشتر از محصولات دوست‌داشتنی را تطبیق دهید تا حذف شوند! تعداد زیادی میوه و سبزیجات تازه در فصل برداشت محصول انتظار شما را می‌کشند! با تطبیق استراتژیک همه مراحل را رد کنید تا به ابرقهرمان مزرعه تبدیل شوید!

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Shadow Bug Rush v1.2

unnamed_70_70

حشره تاریک در Shadow Bug Rush بازگشته است. این بازی بی‌نهایت مرحله را برای قطعه قطعه کردن هیولاها به شما ارائه می‌کند! کنترل آشنای بازی که تنها به یک انگشت نیاز دارد سبک پلتفرمر را به سطح جدیدی می‌برد.

با آزاد کردن هیولاها و موانع جدید دنیاهای بازی را ارتقاء دهید. از جدول امتیازات بالا بروید. در حرکت خود در میان مناظر زیبا، با استفاده از قدرت‌های نینجای خود غنیمت، آیتم‌های افزایش قدرت و شخصیت‌ها را جمع‌آوری کنید!

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Truck Simulator Recovery Truck v1.0

unnamed_69_70

Truck Simulator Recovery Truck یک بازی شبیه‌ساز است که در آن شما مسئولیت یک کامیون را بر عهده داشته و وظیفه شما این است که در گوشه و کنار شهر بروید و اتومبیل‌هایی که خراب گردیده را بردارید. شما اتومبیل‌های ویژه را معامله خواهید کرد، اتومبیل‌هایی مانند لامبورگینی و فراری و دیگر سازندگان اتومبیل‌های سریع.

همه کاری که باید انجام دهید این است که فلش راهنما را دنبال کنید تا شما را به مقصدتان برساند. ابتدا اتومبیلی که به احیا نیاز دارد را برداشته و به پارکینگ و یا مقاصد دیگر می‌برید. برای برداشتن اتومبیل تنها کاری که باید انجام دهید که به آن نزدیک شوید تا به صورت خودکار بر روی کامیون قرار بگیرد.

چیزهای جالب دیگری در بازی وجود دارد، از جمله سطوح شیبدار و شتابدهنده‌ها در جاده‌ها و خیابان‌ها که به شما کمک می‌کنند سریعتر اتومبیل را تعمیر کنید. اگر کامیون شما واژگون شد همه کاری که باید انجام دهید این است که پدال گاز را پشت سر هم فشار دهید تا در جایی که افتادید دوباره اتومبیل ظاهر شوید.

از این بازی شبیه‌ساز کامیون با گرافیک سه‌بعدی لذت ببرید!

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

Adguard for Android Premium v2.8.76

   unnamed_72_70

Adguard Premium یکی از جدیدترین ابزارهای توسعه وب و فیلتر سازی و مسدود سازی آگهی تبلیغات موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده و نصب این برنامه کاربردی بر روی موبایل اندرویدی خودتان می توانید به راحتی و با خیال راحت در دنیای بزرگ اینترنت به وبگردی بپردازید. این برنامه به صورت خودکارت مام آگهی های وبسایت ها را حذف می کند و به شما اجازه می دهد تا تجربه جدید از وبگردی با گوشی اندرویدی خودتان داشته باشید. برنامه به صورت کامل از تمام پیکر بندی های موجود در گوشی اندرویدی شما مراقبت خواهد کرد که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان نمایید

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

دانلود Wiki Encyclopedia pro 3.2.1 – برنامه ویکی پدیا اندروید


برنامه ای محبوب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به راحتی به دانشنامه آنلاین ویکیپدیا دسترسی داشته باشید و به صورت آفلاین در این دایره المعارف به جست و جو بپردازید و مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید. همانطور که می دانید ویکی پدیا یک دانشنامه ی اینترنتی چند زبانه با محتویات آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته می شود و هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند مقالات آن را ویرایش کند .

هدف Wikipedia آفرینش و انتشار جهانی یک دانشنامه ی آزاد به تمامی زبان‌های زنده ی دنیاست که در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۷۹ تاسیس و افتتاح شد. در ضمن این دانشنامه تا 11 آبان ۱۳۹۱ در برگیرنده ی ۲۷۹ زبان با بیش از ده مقاله بوده‌است و به طور کلی دارای ۲۸۵ گونه زبان ملل دنیا و نزدیک به ۲۲٫۵ میلیون مقاله‌است.

برنامه ی Wiki Encyclopedia شما را قادر می سازد که با زبان های مختلفی از جمله انگلیسی ، دانمارکی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، اندونزی ، ایتالیایی ، عربی ، پرتغالی ، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشید و از ویژگی های دیگر آن همچون موارد زیر استفاده کنید :

برای دیدن بقیه مطالب و دانلودفایل به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس (تولکیت 2.6.12)

فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس (تولکیت 2.6.1)

 

 

 

فعال ساز انواع نسخه های ویندوز و آفیس تولکیت 2.6.1

 

 

 

 

 

آپدیت 95/5/28

 

 

 

روش های بسیاری برای فعال سازی نسخه های ویندوز و آفیس وجود دارد، بعضی از این روش ها با شکست مواجه شده و یا بعد از مدتی از کار خواهند افتاد.

 

 

 

یکی از بهترین روش هایی که برای فعال سازی ویندوز و آفیس وجود دارد، استفاده از مایکروسافت تولکیت میباشد. این نرم افزار کاربری ساده ای دارد و با چند کلیک میتوانید ویندوز یا آفیس خود را فعال کنید.

 

 

 

نسخه جدید این برنامه میتواند این نسخه های ویندوز و آفیس را فعال سازی کند:

 

ویندوز 7 ، ویندوز 8 ، ویندوز 8.1 ، ویندوز 10

 

آفیس 2010 ، آفیس 2013 ، آفیس 2016

 

 

 

بعد از فعال سازی ویندوز و آفیس، میتوانید بدون محدودیت از آنها استفاده کنید، و در صورت تمایل به صورت آنلاین آپدیت نمایید.

 

 

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 




ادامه مطلب

نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک - Display Driver Uninstaller 17

 

دانلود نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک

 

Display Driver Uninstaller 17

 

 

 

 

 

نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک - Display Driver Uninstaller 17

 

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک Display Driver Uninstaller منتشر شد! (17)

 

 

 

نرم افزار Display Driver Uninstaller میتواند درایور و تمام فایل های مربوط به کارت گرافیک های AMD / nVidia را از ویندوز شما حذف کند. بدون اینکه هیچ اثری از آنها بر روی سیستم باقی بماند. این نرم افزار علاوه بر فایل ها، کلیه قسمت های رجیستری که مربوط به درایور کارت گرافیک هستند را نیز پاکسازی میکند.

 

 

 

البته بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی نیز میتوان یک درایور را Uninstall کرد (از طریق کنترل پنل و بخش Hardware). اما همیشه ردپاهایی از درایور قبلی باقی میماند. اما نرم افزار Display Driver Uninstaller سیستم شما را به نحوی از درایور کارت گرافیک پاکسازی میکند که گویا از اول هم درایوری نصب نشده است.

 

 

 

اما این کار چه فایده ای دارد؟

 

گاهی اوقات شما تصمیم میگیرید درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید. و به همین منظور، نسخه جدید آن را دانلود میکنید. اما برای نصب صحیح درایور جدید و اطمینان از کارکرد صحیح آن، همیشه توصیه میشود که ابتدا درایور قبلی را حذف کنید.

 

 

 

گاهی اوقات نیز مشکلات و خطاهای عجیب و غریب (مخصوصا در هنگام اجرای بازی های گرافیکی) ظاهر میشود. در این مواقع نیز حذف درایور کارت گرافیک و نصب مجدد آن میتواند مشکلات را برطرف کند.

 

 

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

 

 




ادامه مطلب

بازی تمپل ران (برای اندروید) - Temple Run 2 v.1.27 Android

دانلود بازی تمپل ران (برای اندروید)

 

Temple Run 2 v.1.27 Android

 

 

 

 

 

بازی تمپل ران (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید - Temple Run 2 v.1.19.2 Android

 

 

 

 

 

نسخه جدید بازی Temple Run 2 برای اندروید منتشر شد! (1.27)

 

 

 

بازی Temple Run یا دونده معبد، یکی دیگر از بازی های محبوب در سبک Endless Running است.

 

 

 

(Endless Running به بازی هایی گفته میشود تا در آن شخصیت بازی در حال دویدن است و شما باید با مهارت خود از موانع عبور کنید)

 

 

 

در این بازی شما نقش یک کارگر معدن را دارید که در حال فرار از دست موجودات عجیبی است. در طول مسیر باید از موانع دوری کرده و همچنین به سکه ها را جمع کنید. با جمع کردن سکه و الماس میتوانید دونده جدید بخرید و همچنین دونده خود را قوی تر کنید.

 

 

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 




ادامه مطلب

نرم افزار فشرده سازی وینرر - WinRAR 5.40

دانلود نرم افزار فشرده سازی وینرر

 

WinRAR 5.40

 

 

 

 

 

نرم افزار فشرده سازی وینرر - WinRAR 5.40

 

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار فشرده سازی وینرر WinRAR منتشر شد! (5.40)

 

 

 

نرم افزار WinRAR یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین نرم افزار های فشرده سازی برای ویندوز است.

 

 

 

نرم افزار WinRAR محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار را برای اکثر کاربران حتی مبتدی نیز آسان کرده است.

 

 

 

با توجه به کاربرد و قابلیت های بالا، این نرم افزار یکی از مهم ترین نرم افزار هایی است که هر کاربری باید آن را روی ویندوز خود داشته باشد. چون بیشتر فایل هایی که از اینترنت دانلود میکنید به صورت فشرده (Rar یا Zip) هستند، و این نرم افزار میتواند آنها را از حالت فشرده خارج کند.

 

 

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

 




ادامه مطلب

بازی کندی کراش (برای اندروید) - Candy Crush Soda Saga 1.71.3 Android

 

دانلود بازی کندی کراش (برای اندروید)

 

Candy Crush Soda Saga 1.71.3 Android

 

 

 

 

 

بازی کندی کراش (برای اندروید) - Candy Crush Soda Saga 1.71.3 Android

 

 

 

 

 

نسخه جدید بازی Candy Crush Soda Sagaبرای اندروید منتشر شد. (1.71.3)

 

 

 

بازی Candy Crush Soda Saga از سری بازی های بسیار محبوب Candy Crush است.

 

 

 

Candy Crush Soda Saga در سبک بازی های پازل طراحی شده است و شباهت زیادی به بازی Candy Crush Saga دارد. در این بازی شما باید شکلات ها، آبنبات ها و نوشابه های هم رنگ را در یک ردیف قرار دهید تا امتیاز های بیشتری بدست بیاورید.

 

 

 

این بازی دارای بیش از 140 مرحله مختلف است و شما با اتصال کندی کراش سودا به شبکه های اجتماعی میتوانید دوستان خود را به رقابت دعوت کنید.

 

 

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 




ادامه مطلب

نرم افزار مدیریت دانلود - Internet Download Manager 6.25 Build 25

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود

 

Internet Download Manager 6.25 Build 25

 

 

 

 

 

نرم افزار مدیریت دانلود - Internet Download Manager 6.25 Build 25

 

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار IDM منتشر شد!  (6.25Build 25)
 

 

یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه مدیریت دانلود، نرم افزار Internet Download Manager میباشد. که بیشتر کاربران با آن آشنایی داشته و از آن استفاده میکنند.

 

 

 

به وسیله این نرم افزار میتوانید مدیریت کاملی بر روی فایل های دانلودی خود داشته باشید. نرم افزار را تنظیم کنید تا در زمان مشخصی دانلود را شروع کرده و در ساعت مشخصی آن را متوقف سازد و کامپیوتر را نیز خاموش کند.

مشکل همیشگی کاربرانی که از نسخه های کپی IDM استفاده میکنند، غیر فعال شدن این نرم افزار است. همه کاربران ایرانی از نسخه کرک شده و قفل شکسته این نرم افزار استفاده میکنند. اما با توجه به اینکه IDM با اینترنت سروکار دارد، به راحتی متوجه کپی بودن مجوز نرم افزار میشود، و از کار می افتد!

 

 

 

سایت سرزمین دانلود فایل پچ اختصاصی را ارائه کرده است که میتوانید با آسودگی از این نرم افزار محبوب استفاده کنید.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

 

 

 

 




ادامه مطلب

نرم افزار زیپ (برای اندروید) - Zip Viewer 2.12 Android

دانلود نرم افزار زیپ (برای اندروید)

 

Zip Viewer 2.12 Android

 

 

 

 

 

نرم افزار زیپ (برای اندروید) - Zip Viewer 2.12 Android

 

 

 

 

 

به جز برخی از سایت ها، بیشتر سایت های دانلودی مطالب خود را به صورت فشرده برای دانلود قرار میدهند. اما بسیاری از گوشی ها قابلیت نمایش و باز کردن این فایل ها را ندارند.

 

 

 

برای مشاهده فایل های فشرده باید یک نرم افزار زیپ روی گوشی خود نصب کنید.

 

 

 

در این مطلب یکی از نرم افزار های مشاهده فایل های فشرده را برای شما آماده کرده ایم.

 


نرم افزار 7Zipper قابلیت باز کردن تمام فرمت های فشرده سازی را در موبایل دارد. این نرم افزار که مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد، قابلیت مشاهده و باز کردن بیشتر فرمت های فشرده را دارا میباشد.

 

 

 

این نرم افزار از بیشتر فرمت های رایج فایل های فشرده مانند Zip ، Gzip ، BZip2 ، Tar ، Tgz ، ar ، arj ، cpio ، lzma ، xz و 7zip پشتیبانی میکند.

 

 

 

توجه داشته باشید که این نرم افزار قابلیت ساخت فایل فشرده ندارد.

 

 

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 




ادامه مطلب

2 نرم افزار جعبه ابزار (برای اندروید) - Tool Box 1.6.5 Android

دانلود نرم افزار جعبه ابزار (برای اندروید)

 

Tool Box 1.6.5 Android

 

 

 

 

 

نرم افزار جعبه ابزار (برای اندروید) - Tool Box 1.6.5 Android

 

 

 

 

 

نرم افزار Tool Box مجموعه ای از ابزار های کاربردی برای موبایل اندرویدی شماست.

 

 

 

به وسیله این نرم افزار میتوانید خط کش، تراز، زاویه سنج، گونیا، قطب نما، تبدیل کننده واحد و ... را در گوشی خود داشته باشید.

 

 

 

این نرم افزار شامل 22 ابزار مختلف است که هر کدام از آنها قابلیت های بسیار خوبی دارند و در مواقع بسیار زیادی به کار شما میایند.

 

 

 

نرم افزار Tool Box بیش از 3 میلیون بار از گوگل پلی استور دانلود شده است.

 

 

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 




ادامه مطلب

نرم افزار انتقال برنامه ها به مموری کارت (برای اندروید) - FolderMount Premium 2.9.9 Android

دانلود نرم افزار انتقال برنامه ها به مموری کارت (برای اندروید)

 

FolderMount Premium 2.9.9 Android

 

 

 

 

 

نرم افزار انتقال برنامه ها به مموری کارت (برای اندروید) - FolderMount Premium 2.9.9 Android

 

 

 

 

 

یکی از مشکلات رایج کاربران موبایل های اندروید، پر شدن حافظه داخلی موبایل است زیرا به صورت پیش فرض همه بازی ها و نرم افزارها در حافظه داخلی گوشی نصب میشوند و امکان نصب آنها بر روی کارت حافظه وجود ندارد.

 

 

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای نصب یک بازی پرحجم مجبور شده اید یک بازی دیگر را Uninstall کنید تا فضای کافی داشته باشید.

 

 

 

اما با استفاده از نرم افزار FolderMount Premium میتوانید بازی ها و نرم افزار های خود را به حافظه جانبی منتقل کنید. این نرم افزار علاوه بر فایل نصبی میتواند دیتای بازی ها و نرم افزار ها را نیز منتقل کند.

 

 

 

این نرم افزار برای کارکرد صحیح نیازمند روت است

 

 

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 




ادامه مطلب

نرم افزار افکت دوربین (برای اندروید) - Candy Camera for Selfie 2.95 Android

دانلود نرم افزار افکت دوربین (برای اندروید)

 

Candy Camera for Selfie 2.95 Android

 

 

 

 

 

نرم افزار افکت دوربین (برای اندروید) - Candy Camera for Selfie 2.95 Android

 

 

 

 

 

نرم افزار دوربین گوشی به صورت پیش فرض قابلیت زیادی ندارد. اما اگر میخواهید با دوربین خود تصاویر سلفی بگیرید از نرم افزار Candy Camera for Selfie استفاده کنید.

 

 

 

این نرم افزار میتواند افکت های مختلف را به دوربین سلفی شما اضافه کند و در زمان عکسبرداری این افکت ها را اعمال کند. همچنین میتوانید بعد از عکسبرداری نیز تصاویر خود را ویرایش کنید.

 

 

 

نرم افزار Candy Camera for Selfie قابلیت های بسیار زیادی در زمینه عکاسی سلفی دارد و با آن میتوانید عکس های سلفی بسیار خوبی بگیرید. به طور کلی میتوان گفت که این نرم افزار مخصوص عکس برداری سلفی است.

 

 

 

این نسخه مخصوص موبایل یا تبلت های اندرویدی است. در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید.

 

 

 




ادامه مطلب

نرم افزار اجرای فرمان صوتی (برای اندروید) - Voice Speed Dial 1.2.19 Android

دانلود نرم افزار اجرای فرمان صوتی (برای اندروید)

 

Voice Speed Dial 1.2.19 Android

 

 

 

 

 

نرم افزار اجرای فرمان صوتی (برای اندروید) - Voice Speed Dial 1.2.19 Android

 

 

 

 

 

در حال رانندگی با اتومبیل خود هستید که ناگهان یادتان میاید که یک تلفن ضروری داشته اید و آن را فراموش کرده اید. برای شماره گیری باید خودرو را متوقف کنید و با فرد مورد نظر تماس بگیرید. اما در برخی از موارد نمیتوان ایستاد.

 

 

 

روش دیگری نیز برای شماره گیری وجود دارد که بسیار ساده تر است و در آن دیگر به لمس کردن گوشی نیاز نیست و تنها با صدا کردن میتوانید شماره مورد نظر را بگیرید.

 

 

 

با استفاده از نرم افزار Voice Speed Dial میتوانید با فرد مورد نظرتان به سرعت تماس بگیرید.

 

 

 

تنها کافیست در داخل نرم افزار برای هر مخاطب یک نام ضبط کنید. بعد از آن میتوانید با گفتن نام مخاطب، با آن شماره تماس بگیرید.

 

 

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 




ادامه مطلب

نرم افزار اجرای فرمان صوتی (برای اندروید) - Zandra 5.1 Android

دانلود نرم افزار اجرای فرمان صوتی (برای اندروید)

 

Zandra 5.1 Android

 

 

 

 

 

نرم افزار اجرای فرمان صوتی (برای اندروید) - Zandra 5.1 Android

 

 

 

 

 

اجرای فرمان های صوتی به شما کمک زیادی در جهت کاربردی بودن تلفن همراه، در زمان هایی که شما مشغول کارهای مختلف هستید، میکند.

 

 

 

شما میتوانید در حین آشپزی، رانندگی یا... به گوشی فرمان های مختلف بدهید. بسیاری از گوشی ها به صورت پیش فرض این نرم افزار را دارند.

 

 

 

اما این نرم افزار قابلیت زیادی ندارد و به همین دلیل شما میتوانید یک نرم افزار کمکی به جای آن نصب کنید.

 

 

 

نرم افزار Zandra قابلیت های بسیار زیادی در زمینه فرمان صوتی برای شما فراهم میکند.

 

 

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 

 

 




ادامه مطلب